שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

21# טל גרנות גולדשטיין

מנכ"לית HOT

טל גרנות גולדשטיין (41) החלה את דרכה בעולם העסקים בגיל 28, אז מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אינטרנט זהב. בהמשך טיפסה דרך תפקידי ניהול נוספים, כשמונתה לתפקיד משנה למנכ"ל HOT וראש חטיבת הלקוחות, מינוי שהוביל אותה ישירות לראש הפירמידה – לפני כשלוש שנים מונתה לתפקיד מנכ"ל אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל.

חלק מהישגיה הבולטים של גרנות גולדשטיין היו בלימה של נטישת הלקוחות, שממנה סבלה החברה, והגדלת הרווחים והצמיחה. בתקופת כהונתה חלה ירידה של 44% במספר התלונות, והחברה אף זכתה בשלושה פרסים על איכות השירות בתחרות של המרכז הישראלי לניהול.

ברבעון הראשון של 2018 רשמה החברה הישג, עם גידול חיובי במצבת הלקוחות, וזאת למרות התחרות הגוברת בשוק התקשורת והטלוויזיה. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-44 מיליון שקל –  עלייה של 16% לעומת הרבעון המקביל, אך ירידה לעומת הרבעון הקודם. נתונים מדאיגים מבחינת הוט הם מספר מנויי הטלוויזיה, שירד ב-8,000, מספר מנויי הטריפל (טלוויזיה, אינטרנט, טלפון), שירד ב-9,000, וההכנסה הממוצעת ממנוי שירדה בשבעה שקלים.

מול זאת, הוט נהנית מגידול במנויי הכבלים, לראשונה זה שמונה שנים, ואף הצליחה להגדיל את מספר מנויי האינטרנט שלה.

הוט מובייל ממשיכה בתנופת הגיוסים, ומספר המנויים של החברה עומד כיום על 1.6 מיליון. גם הכנסות החברה צמחו ב-12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

האגביות של השינוי

דמות מעוררת השראה: "מארק צוקרברג, שהמציא את הפלטפורמה הכי משמעותית, בעיניי, בעידן המודרני. מסקרן אותי האופן שבו פייסבוק התפתחה מרעיון קטן של רשת לסטודנטים בקולג' – לפלטפורמה ששינתה מהותית את חייהם של מיליארדי אנשים. האגביות שבעניין היא שמרתקת אותי".

מה מחזק אותי: "שני דברים, הראשון והכי חשוב – המשפחה הגרעינית שלי, והשני הוא הצלחה. בעיניי, הצלחה היא מידבקת, ולכן זה נותן לי אנרגיה".

מה הייתי רוצה לשנות בי: "הייתי רוצה לפנות יותר זמן אישי לאחריות חברתית, בעיקר בנושא של הכשרת מנהלים ומנהלות צעירים".