שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
נגה גולדבך, צילום: ניר סלקמן
נגה גולדבך, צילום: ניר סלקמן

נגה גולדבך

מנהלת שיווק, בת 28

היצירתיות יוצאת הדופן וגישתה השיווקית הובילו את נגה גולדבך לתפקיד מנהלת מערך השיווק של פלטפורמת המתנות BUYME. אל החברה הצטרפה לפני כשלוש שנים ולמעשה, הקימה מאפס את מערך השיווק וגיבשה צוות, שמנהל, כותב, יוזם רעיונות ומוציא אותם אל הפועל. היא אחראית על בניית האסטרטגיה השיווקית של המותג, כולל הובלת קמפיינים בדיגיטל ואוף-ליין. בזכות מהלכים שהובילה, חלה עלייה של מאות אחוזים במודעות ובהיכרות עם הפלטפורמה. "השנה החלטנו לעשות לראשונה קמפיין לחינוך השוק, שאומר 'זה בסדר לבוא בידיים ריקות בחג' – כי המתנה שמביאים היא הרבה יותר גדולה, היא באה בצורת כרטיס מתנה של BUYME", מספרת גולדבך. "זו היתה הצלחה ענקית – קמפיין שהביא לגידול של מאות אחוזים במכירות ושבירת יעד ההכנסות".

גולדבך נולדה וגדלה בראשון לציון ומעידה, כי מגיל צעיר התעניינה בתחומים המצריכים יוזמה ומחברים בין תחושת שליחות ומגע עם קהל ובין יצירת תכנים שייראו ויגרמו הנאה לקהל.

את דרכה בעולם ההפקה והתוכן החלה עם תום שירותה הצבאי בדובר צה"ל. היא החלה לעבוד בשידורי קשת כתחקירנית ומפיקה ולאחר כארבע שנים הגיעה ל-BUYME וקיבלה, כאמור, יד חופשית מהמנכ"ל להקמת מחלקת השיווק בחברה.

BUYME, שהוקמה ב-2011, הפכה בתוך שנים בודדות מחברה המספקת שירותים לעשרות לקוחות, לחברה עם יותר מ-4,000 לקוחות עסקיים, שלהם כמיליון עובדים הנהנים מכרטיסי המתנה ומהשירותים שאותם מציעה הפלטפורמה. לגולדבך חלק ניכר במהפך הזה.